Pogosta vprašanja strank

V kolikšnem času bo paket dostavljen?

Vse kar se nahaja na spletni strani je na zalogi, zato od trenutnka naročila ne mine več kot 24-36 ur, da blago pošljemo v Slovenijo. Običajno je čas dostave od 6 do 8 delovnih dni, razen v izjemnih primerih. V kolikor se slučajno zgodi, da blaga nimamo na zalogi, Vas bomo kontaktirali za zamenjavo proizvoda – za katerega ne boste nič doplačali – ali pa bomo po Vaši želji naročilo preklicali.

Kaj storiti v primeru, če dobim poškodovano blago?

Vso blago, ki ga pošiljamo je zelo dobro zapakirano, zato je možnost poškodovanja manjša od 1%. A vendar se lahko zgodi, tekom prevoza in menjave pri dostavnih službah, da pride do poškodbe. V tem primeru nam to morate sporočiti, nato Vam bomo poslali nov proizvod ali pa vrnili kupnino. Za reklamacije nas lahko kontaktirate na elektronski naslov info@gaok.si ali na telefonsko številko +386 40 203 466.

Od kod prihaja blago?

Smo slovensko samostojno podjetje, ki je večino svojega poslovanja opravi v Sloveniji.

Kako lahko vem kdaj bo paket prispel in ali lahko spremenim naslov za dostavo?

V vsakem trenutku nas lahko kontaktirate na zgoraj navadenem e-naslovu ali telefonski številki in mi vam bomo z veseljem pomagali pri Vaših vprašanjih. Od trenutka, ko je blago poslano do DPD skladišča v Ljubljani, je tranzitni čas 48-72 ur. Po tem lahko določimo natančno lokacijo v Sloveniji in dan dostave.
Za spremembo naslova za dostavo lahko vprašate, a vendar Vam na žalost ne moremo zagotoviti uspešne spremembe.

 

Gaok Uokvirjanje,
Sašo Gajšt s.p.,
Sestrže 45,
2322 Majšperk
Slovenija